vrijdag 25 maart 2022

Het gaat weer los!

 

Het gaat weer los!

Het gaat weer los en ook in mijn hoofd
elk jaar in deze tijd van het jaar krijg ik er weer zin in

de lange tochten op de fiets en de meeste fantasieën in mijn hoofd
hele verhalen bedenk ik dan en dat is fijn, ik kan ze niet eens opschrijven

Elk jaar in maart gaat het weer beginnen, de kriebels en de verhalen
niet dat ik in de winter niets doe, ik maak veel kilometers op zolder
en als het kan toch naar buiten al is het dan erg koud
en op zolder zit je alleen en kom je geen meter verder

Ook nu heb ik zin in morgen, lekker zonnetje en frisse wind
150 km trappen en genieten van de natuur
niet alleen zoals op de zolder
maar met vrienden heel gezellig!

En als ik zin heb schrijf ik het verhaal weer op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten