donderdag 31 december 2020

Jaarwisseling!

 

Jaarwisseling!

Daar zit je alweer, het jaar is aan z’n eindje,

Overal lees ik “Fijne jaarwisseling” of “2020 goed afgesloten”,
Ik vond het maar een rampjaar wat te maken heeft met overlijden en Corona,
Dus wat moet ik er van maken, wat ga ik schrijven?

In ieder geval gaat de teller weer op NULL,
Dit schrijf ik namelijk elk jaar, we beginnen weer overnieuw of is het opnieuw?
Nieuwjaar nieuwe kansen, dat is alvast een beginnetje,
Maar hoe nu verder? Kijken we dan niet even terug?

Nee! altijd vooruitkijken is mij geleerd en dat is dus wat ik ga doen,

2021 is het jaar dat ik met pensioen mag maar wat ik niet ga doen,
Het is ook een jaar met nieuwe uitdagingen en zeker op sportief gebied,
Uitdagingen misschien iets te groot maar we gaan ervoor.

In ieder geval een beter jaar dan 2020.

PS een klein stukje terug kijken mag toch wel,
Mijn sportieve prestaties daar ben ik wel een beetje trots op,
16.300 km gefietst en dat koste mij 224 dagen,

Maar ook deze meter gaat weer op NULL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten